tisdag 25 mars 2008

New website - Ny hemsida

The blog gave me taste for more so now after many hesitations there is a website for all our Salukis, the ones from the beginning to the ones we live with nowadays. It will take some time before I have all under controll. But have a look now and give me some advice. There are for sure some mistakes. Yamina and Jamila got their spellings mixed up before I realized the mistake.

Bloggen gav mig blodad tand. Så äntligen har jag påbörjat en hemsida för alla våra saluki, de som fanns från början till de vi har nu. Det kommer att ta ett bra tag innan jag har allt under kontroll. Men titta gärna redan nu och kom med kritik. Det finns säkert ett och annat fel. Yamina från vår andra kull har stavats med J- och sen upptäckte jag l i stället för n. Visst är hon mycket lik Jamila och det är säkert därför jag blandar ihop stavningen.

Inga kommentarer: